a_way_out_review_-_xbox_ps4_-_12
a_way_out_review_-_xbox_ps4_-_11
a_way_out_review_-_xbox_ps4_-_16
a_way_out_review_-_xbox_ps4_-_13
a_way_out_review_-_xbox_ps4_-_14
a_way_out_review_-_xbox_ps4_-_15
25 GBP Preț la evaluare

Jocurile multiplayer pe canapea au demodat în ultimii ani. Deci, aveți jocuri în care povestea poate fi jucată cu prietenii. O cale de iesire – aventura de evadare a închisorii de la creatorii de Frații: Povestea celor doi fii – caută să îndrepte ambele greșeli, dar probabil cel mai bine este să explorezi mai întâi ceea ce nu realizează.

Nu este un joc greu și nici nu este cu adevărat un joc de acțiune. Abia se simte ca un joc, uneori, jucând mai degrabă ca una dintre poveștile interactive ale Telltale Games, doar fără iluzia alegerii.[galerie:1]

Asta va fi un motiv suficient pentru a trece, pentru unii, dar pentru toate deficiențele sale, O cale de iesire oferă o mulțime de farmec pe parcurs – și, cumva, jocul bazat pe povești cu un prieten îl face genul de experiență de joc partajată memorabilă decât chiar și oameni ca Abandonat ca mort sau Supragătit nu se poate potrivi.

În primul rând, jocul nu poate fi jucat pe cont propriu și asta pare a fi un apel potrivit. Este doar un joc co-op online sau pe ecran împărțit, iar dacă o alegeți pe cel din urmă, ecranul se împarte dinamic în raport cu importanța a ceea ce se întâmplă. Face acest lucru într-un mod care nu vă distrage prea mult atenția, dar nu este perfect – atunci când amândoi vorbiți cu personaje diferite, de exemplu, jocul oprește sunetul celui care a început conversația ultimul, lăsând jucătorul dezactivat să citească o jumătate de ecran. subtitrări pentru a ține pasul cu propria lor parte din poveste.

Vreau să mă eliberez[gallery:2]

Filmări înainte de lansare realizate O cale de iesire par totul despre evadarea închisorii: mesaje ascunse, instrumente împărtășite și scheme născocite pe parcurs. De fapt, secțiunea închisorii s-a terminat destul de repede, dar, deși poate părea un lucru rău, lucrurile se deschid, în mod corespunzător, numai atunci când scapi de închisoare. Preluarea până la marea evadare nu este pe jumătate atât de interesantă pe cât pare, jocul vă spune exact ce să faceți și când: asta nu este Escapiștii, și, sincer, scăparea de dialogul incomod din închisoare a fost probabil mai mult un stimulent pentru erupție decât bătăile zilnice (personajul meu a fost numit „New Fish” de nu mai puțin de patru ori în prima scenă. Patru.)

Deci, dacă nu plănuiești în mod activ o evadare, ce faci? În adevăratul stil Telltale, joci împreună cu povestea așa cum este scrisă. Asta înseamnă că butoanele sunt amestecate la timp pentru a obține solicitări de pe ecran pentru lupte, găsirea obiectului/persoana de care aveți nevoie și apăsarea unui buton sau câteva secțiuni furtive foarte limitate în care evitați detectarea unor paznici intenționați subcalificati. Ocazional, jocul te va face să faci echipă pentru a face ceva: un jucător poate fi nevoit să vorbească cu cineva pentru a-l face să privească în altă parte, în timp ce celălalt trece peste, de exemplu, dar nu există nicio bătaie de felicitare pe spate pentru a-și da seama. Jocul îți spune literalmente să o faci. Dacă nu reușiți, nu vă faceți griji: încercați din nou până când înțelegeți bine.[gallery:3]

Cu alte cuvinte, este ca și când Quantic Dream este refăcut Ploaie torentiala pentru a avea doar un singur rezultat posibil. Iar rezultatele sunt oarecum distractive, dar nu experiența de joc captivantă, plină de acțiune, pe care filmările timpurii au sugerat că ar fi. Vestea bună este că, odată ce ieșiți din închisoare, lucrurile devin puțin mai animate, cu secvențe de acțiune distractive (cui nu-i place o urmărire cu mașina?) intercalate cu oportunități de a explora o zonă mai largă în propriul ritm. Și, deși nu îmbunătățește prea mult ideea idioată a dialogului cu închisoarea PG, poate cel puțin să ridice un chicot - doar vezi ce se întâmplă dacă atât tu, cât și partenerul tău decideți să vă așezați pe un rocker de la locul de joacă în același timp.

Doar noi doi

Vezi recenzia asociată Burnout Paradise Remastered: Salut vechi prieten Cele mai bune jocuri PS4 din 2018: 12 titluri uimitoare pentru PlayStation 4 Cele mai bune jocuri Xbox One din 2018: 11 jocuri de jucat pe Xbox One

Există câteva motive pentru care încă cred că A Way Out merită timpul tău, dar micile descoperiri împărtășite de acest fel ajung cu adevărat la esențial pentru mine. Aceasta este însăși esența jocului împreună. Cu un prieten bun alături, totul este mai distractiv, de la propriile tale glume stupide care condimentează dialogul până la stabilirea unor scoruri mari pentru minijocuri pe care să le doboare celălalt jucător. Descoperirea lucrurilor împreună este, de asemenea, o bucurie: există o scenă în care jocul oferă o versiune de bază a Guitar Hero în care poți crea muzică „frumoasă” împreună cu un banjo și un pian. Aceste mici detalii fac o diferență enormă atunci când jocul se reduce adesea la apăsarea butoanelor și rotirea stick-urilor analogice în același timp și face jocul mult mai mult decât suma părților sale.[galerie:4]

A doua mare atracție este prețul. EA a decis cu înțelepciune să nu încaseze standardul de 45 de lire sterline pentru lansarea pe Xbox One sau PlayStation 4, alegând 25 de lire sterline mult mai rezonabile. Chiar acum pe Amazon, membrii Prime îl pot precomanda pentru 20 de lire sterline. Ținând cont de faptul că doar un jucător are nevoie de un disc pentru a juca, aceasta este o valoare mai bună decât a vedea o dramă de închisoare oarecum previzibilă la cinema, în orice caz.

Cu o excursie mediocră la cinema, poți să aștepți cu nerăbdare să o dezbranți cu prietenii după aceea. Cu A Way Out, acel ritual de afirmare a vieții poate avea loc până și inclusiv în momentul în care creditele de final se difuzează - și este cu atât mai bine pentru asta. Poate că nu este jocul la care mă așteptam, dar unul sper să inspire un subgen complet nou.

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found