LA_Noire_Nintendo_Switch_Review

l
l
l
l
l
36 GBP Preț la revizuire

La eliberare, L.A. Noire a fost ceva diferit. În 2011, a depășit o mulțime de tendințe și a pus foarte mult accent pe personajele sale și pe umanizarea distribuției sale. Din păcate, din cauza mesajelor de marketing slabe și a deciziilor de design de ultimă oră, nu a părut atât de elegant pe cât ar fi putut inițial.

Mulți au crezut că va fi un joc de detectivi din lume deschisă plină de acțiune, mai ales pentru că pentru asta era renumit editorul Rockstar. Alții au fost perturbați de semnalizarea proastă folosită pentru interogatori, unde „îndoiala”, „adevărul” și „minciuna” nu încapsulează ceea ce intenționau de fapt să se întâmple. Dacă acestea nu s-au dovedit a fi probleme, a existat și realismul neliniștitor al fețelor actorilor scanați 3D pe fiecare model de personaj.

Avanzare rapidă până în 2017 și remasterizările PS4, Xbox One și Switch au atenuat multe dintre aceste probleme. În ansamblu, sunt în esență același joc cu cel lansat în urmă cu șase ani, dar acum retușurile Rockstar au adus texturi 4K și HDR la versiunile PS4 și Xbox One, în timp ce titlul Nintendo Switch a devenit propriul său nugget de L.A. Noire deliciosul.

l

Recenzie L.A. Noire: O poveste noir veche ca vremea

Cu toate acestea, înainte de a trece la tacurile de alamă, cei care nu au jucat-o au nevoie deja de slabă L.A. Noire e totul despre. Amplasat în Los Angeles postbelic, joci în rolul lui Cole Phelps, un veteran USMC decorat care își începe cariera în LAPD. Busola sa morală puternică, atitudinea fără prostii și un nas pentru aflarea faptelor înseamnă că Phelps se ridică rapid în rânduri și este expus sub burta întunecată a luminilor strălucitoare din LA și laturii umbrite a forțelor de poliție care au jurat să o protejeze.

Practic, jocul se ocupă de thrillerele noir care au popularizat anii 1940 și 1950. Daca ai vazut L.A. Confidential sau cei de neatins sau citiți orice de James Ellroy și Dashiell Hammett, veți obține imaginea.

CITEȘTE URMĂTORUL: Cele mai bune jocuri Nintendo Switch pentru 2017

L.A. Noire este cât de aproape veți ajunge să vă jucați unul dintre aceste filme sub formă de joc video. Sigur, ambele Grim Fandango și Hotel Dusk fă o lovitură bună, dar L.A. Noire de fapt, se simte ca un film de jucat. La naiba, dezvoltatorul original al jocului, Team Bondi, a oferit chiar și un filtru alb-negru cu care să te joci pentru a-l face să pară puțin mai autentic.

Ai crede, atunci, că reducerea unei astfel de experiențe cinematografice într-o formă portabilă ar păta creația, dar face orice în afară de asta. Oricine a citit multitudinea de jocuri Switch pe care le-am acoperit se va sătura să audă, L.A. Noire funcționează foarte bine pe consola portabilă Nintendo: pe Switch este o încântare absolută. De fapt, așa mi-am dorit să joc astfel de jocuri de ani de zile.

Recenzie L.A. Noire: Un joc pentru care să ucizi

Pentru ca experiența să funcționeze pe Switch, Rockstar a trebuit în mod clar să facă unele concesii în comparație cu remasterizările PS4 și Xbox One. Dar asta nu înseamnă că este mai rău pentru asta. De fapt, versiunea Switch este o îmbunătățire vastă față de versiunile PS3 și Xbox 360.

Fețele scanate 3D hiperrealiste ale originalului rămân, dar de data aceasta au fost atenuate. Ele încă arată incredibil, dar, datorită unei creșteri a mediului și a detaliilor caracterului, împreună cu iluminarea îmbunătățită, nu arată la fel de deplasat ca înainte. De asemenea, nu mai par să plutească pe suprafața modelului unui personaj; în schimb, ele par parte din personajul în cauză.

l

Mediile par a fi, de asemenea, mai detaliate și, deși la fel de rare în ceea ce privește activitățile, străzile din L.A. par mai vii, în special în timpul secțiunilor de conducere. Detaliile din scenele crimei sunt la fel de înspăimântătoare, câștigând jocului un binemeritat rating de 18 de la BBFC. Cu toate acestea, îmbunătățirea imaginii și a fidelității față de PS3 și Xbox 360 are un cost. Aceasta este o lansare uriașă pentru Switch.

O parte din dimensiunea sa enormă se reduce la L.A. Noireinclude DLC și o mulțime de obiecte de colecție și ținute noi, dar îmbunătățirile texturii nu ajută. Cutia de joc afirmă cu ușurință că este posibil să aveți nevoie de un card microSD pentru a-l juca, dar mult noroc chiar și să încercați să îl rulați dacă nu o faceți. Chiar și cu o copie a jocului pe un cartuş de joc Switch, va trebui să descărcați un fișier incredibil de bogat de 14 GB. Cei care optează pentru o descărcare complet digitală vor avea nevoie de 29 GB.

Dar merită, așa cum L.A. Noire pe Switch este mai mult decât un port leneș cu niște imagini îmbunătățite. Rockstar și-a făcut timp să joace cu adevărat la punctele forte ale Switch. Unele modificări sunt mici atingeri, cum ar fi funcția Joy-Con HD Rumble care reacționează atunci când porniți motorul unei mașini, bubuind alternativ la fiecare pas pe treapta unei scări sau când loviți din neatenție cu o sticlă care stă pe podea.

Îmbunătățiri mai mari vin sub forma implementării atât a ecranului tactil, cât și a comenzilor de mișcare. Acum puteți atinge ecranul Comutare pentru a muta Phelps și trageți degetul pentru a regla camera. Comenzile tactile funcționează și în timpul interogatoriilor, astfel încât să puteți apăsa mesajele de conversație uriașe, care umple ecranul și actualizate pentru „Polițist bun”, „Polițist rău” și „Acuza”.

Comenzile de mișcare sunt puțin mai puțin intuitive, dar încă funcționează foarte bine. Mișcarea este încă mapată pe stick-uri, dar puteți utiliza și Joy-Cons pentru a gestiona țintirea și mișcarea camerei. De asemenea, vă permite să reîncărcați atingând camera IR de pe Joy-Con-ul din dreapta, să comutați ținte prin mișcarea încheieturii mâinii când sunteți blocat și să rotiți indicii mutându-le în mâini. Rockstar a făcut o treabă grozavă făcând jocul să pară mai interactiv.

l

Recenzie L.A Noire: Verdict

Vezi recenzia aferentă Doom on Switch: Doom are acum comenzi de mișcare! Cele mai bune jocuri Nintendo Switch din 2018: 11 jocuri obligatorii de jucat acasă sau în mișcare Jocurile lui Alphr ale anului 2017: jocurile din 2017 pe care trebuie neapărat să le joci

Singurul punct de blocare real al versiunii Switch, în afară de cerințele sale uriașe de stocare, este prețul său. Nu este la fel de scump ca Doom sau Skyrim, dar este încă 36 de lire sterline, ceea ce este mai mult decât lansarea PS4 și Xbox One. Desigur, noile funcții de joc, ajustări și joc portabil compensează oarecum asta, mai ales dacă nu ai jucat niciodată L.A. Noire inainte de. Dar asta poate fi totuși puțin prea mare pentru unii.

Oricum, indiferent de cost, L.A. Noire este încă o altă susținere a motivului pentru care Nintendo Switch este cea mai proaspătă consolă din jur. Chiar și un titlu vechi de șase ani poate simți ca ceva în întregime datorită abordării sale unice și, în ciuda imaginilor strălucitoare ale omologilor săi de pe consolă mare, nu l-aș juca pe altceva decât pe Switch.

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found