Recenzie CyberLink PowerDVD 9 Ultra

Recenzie CyberLink PowerDVD 9 Ultra

Imaginea 1 din 3

it_photo_27969

it_photo_27968
it_photo_27967
81 GBP Preț la revizuire

Adăugarea redării Blu-ray pe computer este o opțiune destul de ieftină în zilele noastre, cititorii începând de la aproximativ 50 de lire sterline. Dar, din păcate, să plătiți între 50 și 100 de lire sterline pentru o unitate cu cutie maro nu va fi sfârșitul cheltuielilor dvs.

Asta pentru că, pentru a vă bucura de filme în toată gloria lor full-HD, aveți nevoie de software de redare; și, deoarece Windows Vista și XP nu vin cu codecurile relevante și chiar și playerul nostru media favorit VLC nu va reda discuri Blu-ray, titlurile comerciale precum CyberLink PowerDVD 9 Ultra sunt singura ta opțiune până la sosirea Windows 7.

it_photo_27967

Cel puțin cu această bucată de software Blu-ray nu este tot ce obțineți. De fapt, PowerDVD se dovedește a fi într-adevăr un player de filme foarte capabil. Pe lângă discurile Blu-ray (de asemenea, vine cu un plug-in pentru utilizatorii Windows Media Center), a reda fiecare format video pe care l-am aruncat fără să transpirați, inclusiv fișiere MKV, AVCHD și tot felul de native ciudate și minunate. formate de cameră video. Mai important, totuși, conținutul HD care s-a bâlbâit pe laptopul nostru de testare (1,8 GHz Intel Core 2 Duo cu 2 GB de RAM) când a fost redat prin Windows Media Player și VLC a funcționat fără probleme în PowerDVD9.

Un alt șir al arcului PowerDVD este creșterea sa de DVD-uri. Introduceți un film DVD în unitatea optică, iar motorul „TrueTheatre” al PowerDVD vă oferă opțiunea de a spori detaliile și intensitatea imaginii și de a netezi mișcarea. Nu suntem prea siguri de acestea din urmă, dar îmbunătățirea detaliilor funcționează bine – am comparat rezultatele cu playerul nostru DVD Denon 1920, care se mândrește cu upscaling dedicat, accelerat de hardware și am fost impresionați. Ieșirea lui Denon a fost mai bună, dar calitatea imaginii de pe laptopul nostru de la PowerDVD 9 și un DVD nu a fost departe.

Printre caracteristicile mai puțin utile ale software-ului se numără abilitatea de a vă conecta la Moovie Live!, un site web care vă permite să vă evaluați DVD-urile și să construiți o bibliotecă vizuală de coperți DVD pe computerul dvs. – software-ul face linkuri către site-ul web pentru a descărca informații și coperta ori de câte ori redați un DVD nou și apoi adăugați aceste informații la vizualizarea browserului. Există, de asemenea, posibilitatea de a „remix” DVD-uri – o caracteristică care vă permite să reeditați filme pentru propriile tale scopuri, să adăugați subtitrări și grafice.

it_photo_27968

Ignorând frivolitățile inutile, CyberLink PowerDVD 9 este un player puternic de filme. Acesta adaugă facilitatea crucială de redare Blu-ray, îmbunătățind în același timp capacitatea de redare video a computerului dvs. Dar prețul, din păcate, este principalul punct de conflict: 70 de lire sterline fără TVA ne pare o înșelăciune.

Detalii

Subcategoria software Software media

Cerințe